I dag skjer det noe stort!

Denne dagen er en av de største på lang, lang tid for de av oss som gamer spill. I dag starter nemlig betatesten av det kommende storspillet Battlefield 3 og for de av dere som har forhåndsbestilt spillet hos Origin samt kjøpt Limited Edition av Medal of Honor, vil i løpet av dagen motta en kode slik at du får lastet ned spillet og blitt med på betatesten.

De av dere som ikke har gjort noe av delene, må vente til torsdag før dere kan laste ned betaen, for da blir den nemlig åpen for alle som ønsker. Et av årets spill er uten tvil på anmarsj og utrolig mange gleder seg stort til det slippes den 27. oktober. Selv frykter jeg at jeg kommer til å bli sittende en god del med spillet og flykte fra virkeligheten hvor jeg i min egen lille boble kan krige litt slik vi gjorde da vi var små barn, men nå i digital form.

Er det flere enn bare meg som gleder seg til betatesten og som venter med stor spenning på spillet?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “I dag skjer det noe stort!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top