Stilig badestampkake…

Først må jeg starte med å beklage, for det har blitt lite blogging de siste dagene. Det er flere ting som skjer nå og fritiden som fra før av er hellig er under hardt press slik at jeg dessverre må prioritere. Det siste som har skjedd er at jeg og dama mi har arrangert bursdagsselskap i går (lørdag 1. oktober) hvor hun faktisk fylte år. I tillegg har hun lagd flere kaker mens jeg har vasket og ryddet hus. Kjempefin fordeling synes jeg og hvor hun er mesteren på kakelaging mens jeg danser rundt med moppen over gulvene.

Selvsagt ble det gjort stas på at vi begge arrangerte selskap til familien vår og som vanlig disket dama mi opp med litt av en kake. Den ble veldig populær og den smakte helt nydelig. I tillegg til en spesialkake, lagde dama mi en romkake og en Oreokake. Sistnevnte ble spist opp etter kun ti minutter. Det sier litt over hvor populær den kaken er. Jeg fikk ikke smakt den og ble seint ute der, men gjør ingenting når jeg vet at de andre satte stor pris på den.

Andre årsaker til at jeg har vært lite aktiv den siste tiden er at jeg jobber med å forbedre foredraget mitt enda mer for skoler, barnehager og helseinstitusjoner. Har fått utrolig mye skryt for spillforedraget mitt hittil hvor blant annet en rektor kunne fortelle følgende;

“Foredraget ditt var kjempeinteressant, artig å høre på og vinklet veldig bra”.

Har også fått andre bra kritikker på foredraget hvor jeg har fått hørt “du gjør en god jobb, fortsett med dette. For det er mange foreldre som trenger å vite det du nå har snakket om”. For spilling er “sunt” om man følger visse retningslinjer. Selv mener jeg at alle barn og unge bør få prøve å spille på ett eller annet vis.

Andre ting som for tiden opptar meg om kveldene og eller av fritiden min er BondeLAN hvor jeg jobber med å få snørene samlet slik at arrangementet kan gå av stabelen 22. til 26. februar neste år. Selv sitter jeg litt i bakgrunnen, men passer på at ting går fint for seg.

Noen planer for den kommende uken og hva synes dere om kaken dama mi laga?

Her ser dere jeg og dama mi i badestampen med champagneglass i hånden og flasken ved siden av stampen…

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

7 thoughts on “Stilig badestampkake…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top