Jul

Snart jul!?

…eller kanskje ikke, men en ting er i alle fall sikkert og det er at julemarsipanen nå begynner å dukke opp i butikkene. For er det noe som minner en på at det snart nærmer seg jul så er det nettopp sjokkselgere med Nidars julemarsipan. Hvert eneste år bruker butikkene å starte tidlig opp med å selge juleprodukter og da tenker jeg på julesnop og sist men ikke minst julebrus.

Produsentene på sin side forsvarer det tidlige julesalget med at de kun har tre måneder på å kunne nå ut til sine kunder og da må de starte tidlig, det vil si første eller andre uken i oktober. Selv synes jeg det er tidlig, men skjønner godt også handelsstanden og produsentene.

Har du der du bor begynt og sett til julevarer eller har du ikke sett snurten av verken julemarsipan eller julebrus i butikken der du handler? Hva gleder du deg mest til, julemarsipan eller julebrus?

 

Category: Jul
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Snart jul!?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top