Trægost!

…eller treigost som noen også sier her jeg bor. Selv sies det at man får god reaksjon av å spille spill, men når jeg så at dama mi slo meg med bedre reaksjonsevne, så begynner jeg å tvile litt. I alle fall, i en test som jeg tok HER fikk jeg etter to forsøk en tid på 0.631. Målet med denne testen er å finne ut hvilken reaksjon du har når det dukker opp en elg fremfor deg mens du er ute å kjører. Selvsagt kan ikke dette sammenlignes med å kjøre på skikkelig vis når man møter elg. Adrenalinkicket er nok 100 ganger større og den kan jo i verste fall påvirke reaksjonen ytterligere.

Men over til testen igjen. Dama mi slo meg og fikk tiden 0.54 og det liker jeg ikke noe særlig, så jeg må nok til pers og trene reaksjonsevnen enda mer i tiden fremover. Dette kan ikke godtas nei. Hvordan er din reaksjon? Om du vil ta testen, så er det bare å klikke seg på DENNE LINKEN!

Lykke til!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Trægost!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top