Realistisk krigføring!

Selv om mange lurer på at jeg virkelig liker å spille spill, så kan jeg trykt si at jeg er ung til sinns så “deal with it”! Mange synes også at det er forkastelig at jeg til og med liker å spille voldelige spill slik som Battlefield-serien og til disse så sier jeg nok en gang “deal with it”. Jeg blir ikke øksemorder eller terrorist for at jeg spiller voldelige spill og jeg kommer heller ikke til å ta livet av noen på grunn av at jeg spiller. Med andre ord, jeg er ikke noen “NY” Behring… 

Jeg har vokst opp med spill og da må man bare innfinne seg i at jeg spiller spill, noe jeg garantert kommer til å gjøre i lang, lang tid fremover. Kanskje tar jeg med meg konsollene og gamingPC-en ned i graven også, hvem vet.

I et klipp som jeg så på youtube (takk til brukeren smæ på Gamereactor) så fikk jeg se noe jeg virkelig siklet stort over og som beviser hvor langt spillteknologien kan gå. Se klippet og du skjønner hva jeg mener!

Hva synes du, ser dette utrolig fett ut eller er ikke dette noe for deg? Hvor tror du begrensningene går når det kommer til spillenes utvikling og teknologi?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Realistisk krigføring!

  1. Ser ikke helt for meg at gubben hadde syntes den nye møbeleringa i stua var bra…KANSJE om han hadde kunne brukt den til noe med kickboksing eller fotball..;)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top