Dette får deg til å sikle!

Skal jeg være helt ærlig, så er jeg hekta. Selv om jeg ennå ikke har fått spilt så mye på grunn av problemer med PC-en min, så den lille tiden jeg har brukt på spillet ført meg i en ekstase jeg aldri har opplevd maken til. For ikke bare er grafikken utrolig bra, spillbarheten er akkurat slik jeg ønsker den, variasjonen er midt i blinken og singleplayeren er rett og slett hissig.

Selv om det har vært en del problemer med både serverkræsj, stabilitet i spillet samt en rekke bugs, så har en del av dette blitt rettet opp. Jeg vil med det anbefale deg Battlefield 3 om det er til PS3, PC eller Xbox 360. Spillet er like unikt uansett format og du kommer til å oppleve en krigføring du aldri har sett maken til i spill før.

Gamereactor skrev i dag at spillet har solgt utrolig mange kopier og faktisk kan DICE/EA kose seg med over fem millioner solgte eksemplarer av spillet noe som er veldig bra. Dette lover godt for videre spill, oppgraderinger og nye brett til nåværende Battlefield 3.

Har du kjøpt Battlefield 3 eller skal du gjøre det? Venter du heller på at Call of Duty: Modern Warfare 3 skal kommer?

Nedenfor kan du se åpningstraileren til spillet og jeg kan ikke annet enn å anbefale deg dette spillet!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Dette får deg til å sikle!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top