I will rip my clothes of…

Det høres på mye musikk om dagene og en av låtene som også får kjørt seg for tiden er Nicole Scherzinger med Wet. En låt som har bra rytmer og som gjør at man jobber enda bedre. Musikk er blitt en del av jobben i alle fall mellom mine mange telefonsamtaler med kunder i både inn og utland. Snedig med musikk når man skriver mailer i forskjellige størrelser.

Har du hørt om denne dama og liker du musikken hennes som blant annet har ligget en god stund på diverse hitlister rundt omkring i verden?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “I will rip my clothes of…

  1. Nicole er sinnsykt bra, digger henne! 🙂
    Musikk er livet mitt. Hører musikk uansett hva jeg gjør: sover, dusjer, snakker i telefonen, gjør lekser, leser, spiser osv. Må alltid ha mulighet til musikk 😀
    Ha en fin kveld Bernt Erik og håper det står bra til med deg :))

  2. Det går veldig mye opp og ned. Humøret mitt er en berg og dal bane..
    Ting går meg stritt imot og jeg kjemper mye for og holde fokus på “veien” framfor meg, jeg er redd for og falle, bli overkjørt.
    Familien og slekten rundt meg fyker i hverandre, krangler og skriker. Jeg blir “budbringeren” som må bringe beskjeder fra den ene til den andre, så jeg blir alltid en stor del av kaoset og kranglingen.
    Kjærlighetssorg, depresjon og spisevansker hjelper ikke på.
    Men musikken, bøker, og skrivingen holder meg oppe. Jeg er tom for energi, og jeg tror ikke på noe “lys i tunnelen” lenger. Men jeg gir aldri opp (?). Jeg kjemper på videre.
    Klem :))

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top