Trønderbataljonen har trukket en vinner…!

I lengre tid nå har Trønderbataljonen (klanen jeg er aktiv i) kjørt en aldri så liten konkurranse hvor alle aktive kunne være med i trekningen av en meget flott laptop bæreveske med Battlefield 3 som tema. Jeg har tidligere skrevet om denne bærevesken og som jeg selv bruker når jeg ute på farten. Den er meget stilig og man kan uten problemer få med seg laptopen, mac-en sin eller annet ting og tang. I tillegg er bærevesken veldig ekslusiv noe som gjør at det er veldig spesielt å gå rundt med.

Som jeg skrev lengre opp, så hadde Trønderbataljonen (som den eldste Battlefield-klanen i Norge) en konkurranse gående en stund og i går kveld trakk vi den heldige vinneren som ikke bare får med seg bærevesken, men også en stilig SteelSeries musmatte samt grøsserserien The Walking Dead på DVD.

Den heldige i Trønderbataljonen ble;

<———-   Jan Marius Sørensen – Tromsø   ———->

Trønderbataljonen gratulerer så mye!

Her er noen bilder fra trekningen med Kristoffer og Kine!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Trønderbataljonen har trukket en vinner…!

  1. Stilig! 😀
    Har tipset bloggen din til en god venn av meg (blant annet personen jeg sitter sammen med i alle timer på skolen). Han er max interessert i gaming, og vi diskuterer det mye på skolen og slikt.
    Han har nå begynt og lese bloggen din hver dag 😀
    Ha en fin dag videre Bernt Erik! :)) Håper alt står bra til, klem.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top