Dette liker jeg godt!

Jeg har i mange år nå vært med i klanen Trønderbataljonen gjennom tykt og tynt. Jeg har spilt flere klankamper og vært med på både opp- og nedturer. Det viktigste som jeg føler med Trønderbataljonen er samholdet vi har i klanen og det er alltid moro å tilbringe tid på Ventrilo og snakke med gjengen i klanen om alt mellom himmel og jord, banne, juble og fortelle om ting som skjer i hverdagen.

Å tilhøre ett eller annet er noe alle føler de må og for meg er Trønderbataljonen plassen i den digitale verden, foruten selvsagt Gamereactor.

For ikke lenge siden fikk Trønderbataljonen en ny nettsiden og den er jeg meget stolt av og føler den er perfekt på mange måter. Jeg liker designet godt, mulighetene og at vi gjennom den kan følge med på det som skjer innad i klanen og rundt i spillverden.

Akkurat nå er det to spill som opptar gjengen i Trønderbataljonen (<TB>) og det er selvsagt Battlefield 3 og sist men ikke minst League of Legends. Begge disse spillene har vi kative spillere med og vi begynner å bli en stor samlet flokk som i løpet av et døgn koser seg med å spille sammen.

Om du ikke har besøk nettsiden til Trønderbataljonen ennå, så anbefales det -> Trønderbataljonen.com

Hva synes du om nettsiden og trives du sammen med en gjeng i en eller annen forbindelse?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Dette liker jeg godt!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top