Jul

Koselig julespill som fenger meg!

Tenk det, julen er her snart med alt godt som hører til. Selv er jeg som et lite barn når det kommer til julen. Det er noe spesielt med julen. Den fine stemningen, varmen oss mennesker i mellom og måten alle er på. Man hører på julemusikk, vasker, baker, ser filmer som omhandler jul eller spiller visse spill for å komme i julestemning. Selv har jeg et spill jeg alltid spiller på denne tiden av året og det er spillet Winterbells som Peter Kongsvik (aka LuXe på Gamereactor) presenterte for meg i 2006. Dette spillet har alltid hatt en spesiell plass i mitt “julehjerte” og har selv konkurrert med gjengen i familien. Som vanlig er det dama mi som vinner, mens Silje også får meget høy score. Moro er det nå likevel da.

Ønsker du å spille Winterbells, ja så er det bare å klikke seg på linken her ->

Det koselige julespillet som anbefales dere alle!

Hvor mange poeng klarer du og er det noen spill som får deg i julestemning?

Category: Jul
Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

3 thoughts on “Koselig julespill som fenger meg!

  1. Jeg har en tendens til å legge til alt som må “sees nærmere på” i favorittfeltet. Nå er dette feltet på pc’en smekkfullt, -så i steden for at du presses inn der, vil jeg prøve å sende deg en venneforespørsel. Jeg ble så glad da jeg fant denne bloggen -og deg-, siden jeg har maaange spørsmål ang. spill til/for barn, m.m. Og her er jo du den rette for meg!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top