Bernt er avhengig!

Det er dessverre altfor mye jeg er avhengig av og noen av disse tingene er ikke noe som bør nevnes her. Å være avhengig er på mange måter noe godt, men andre ganger ikke fullt så godt. Når jeg spiller, er jeg avhengig av å snakke med andre slik at de i rundt meg slipper å høre når jeg skravler med meg selv. Derfor er jeg blitt totalt avhengig av VT og den viktige del i mitt spilliv.

Hver kveld (nesten) sitter jeg på VT og skravler skjitt og ingenting med resten av TB (Trønderbataljonen – Battlefieldklanen jeg spiller sammen med). Dette blir på en måte en fin sosial måte å spille på og selv om man ikke sitter side om side, så føles det nesten slik ut. Kanskje er denne formen for avhengighet smått i forhold til andre ting man er avhengig av, men for meg spiller det en stor rolle å kunne snakke med mine “nære” venner på VT og nå når VT’en ikke har fungert, ja så har spillingen vært mye kjedeligere.

Er du avhengig å snakke med andre mens du spiller eller klarer du deg fint alene med din egen stemme?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Bernt er avhengig!

  1. Klarer meg faktisk ganske fint uten å snakke med noen på vt ! Men blir straks mer morsomt når du kan prate med noen ja! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top