Baby, come and give it to me!

Musikk er livet og uten musikk hadde livet blitt kjedelig. I alle fall er det slik for mange her i verden, deriblant meg. Jeg hører på alt mellom himmel og jord og saumfarer hitlistene etter musikk som jeg liker godt. I det siste har jeg fanget opp flere låter og en av disse er Keri Hilson ft. Nelly med Lose Control. Fin låt, godt refreng og herlig rytme.

Har du hørt denne låten før og hva synes du evt. om den?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top