Hun har ingenting i mot det!

“Hvor er du? Lander nå. Hva om sikkerhetsvaktene tar deg…da er det over…!” Dette er starten på en låt som jeg har hørt en god del på i det siste og med en av mine (for tiden) favorittartister, nemlig Sean Paul. Låten heter “She doesn’t mind” og ligger på flere hitlister i Europa. På den nederlandske hitlisten ligger låten på en 20. plass og klatrer stadig. Flere låter som jeg har skrevet om her i bloggen min har etter hvert dukket opp på den norske hitlisten, så det skulle ikke forundre meg om at denne etter hvert blir å finne på den kjente VG-lista.

Men nå skal i alle fall jeg kose meg med Sean Paul og “She doesn’t mind”

Har du hørt låten og hva synes du? Hva synes du om musikkvideoen? Er det noen låter du for tiden hører på som du liker godt? Er Norge trege når det kommer til låter som havner på hitlistene og evt. hvorfor?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Hun har ingenting i mot det!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top