Unngå å få kreft, svelg sperm!

Det er søren meg mye man kan gjøre for å få kreft. Det siste er at om man spiser mye kjøtt som er foredlet og leverpostei, så er sjansen for å få kreft større om man ikke spiser det. Faktisk er jeg bra sikker på at alt vi omgir oss faktisk kan i en eller annen form gi oss kreft. Denne sykdommen kommer luskende uten at vi aner det. Faktisk kan folk leve med kreft uten å være klar over det, før man virkelig sitter så dypt i det at det er for sent å gjøre noe med det. Som jeg bruker å si “vær glad for de dagene man før og gjøre det beste ut av det”. For man vet søren meg aldri.

Jeg har lest side opp og side ned på ting i samfunnet som gir en større sjanse for å få kreft, men måtte le godt da jeg leste en rapport fra en forskning ved North Carolina State University. Der hadde forskere kommet frem til at jenter som i en tiårs periode hadde svelget sperm faktisk hadde 40% mindre sjanse for å få kreft. Er det mulig? Det finnes altså mange metoder for å forske på ting som man får kreft av og ikke får kreft av.

Dr. Helena Shifteer er en av disse som så absolutt praktiserer det å svelge sperm bare for å forhindre å få kreft. Mitt spørsmål er da, hvilken kreftform hindrer man å få? For det finnes jo utrolig mange krefttyper. Så i følge rapporten, så må da dette gjelde både for både menn og kvinner å svelge sperm da. Kanskje gjelder dette kun for jenter? Ikke nok med at dette skal hjelpe, Dr. Helena Shifteer sier at man må praktisere dette to ganger i uken. Om man vil svelge sperm eller ikke må være opp til hver enkelt og jeg får creeps bare ved tanken, noe jeg er bra sikker på at flere også får. Så da er jeg vel blant de som har 40% større sjanse for å få kreft som ikke svelger sperm da…

Nei, det er mye rart man skal lese og det viser seg at det faktisk var bare tull…

Hva tror du, er det mye av forskningen som blir gjort rundt omkring som rett og slett er bullshit som dette? For selv om noen forskere kanskje vet hva vi bør gjøre og ikke gjøre, så tror jeg mye av dette er tull fra ende til annen. Har du hørt om forskning som er helt på trynet?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top