Forandring fryder!

God søndag alle sammen! Da er det bare å nyte denne siste dagen i helgen og vite at i morgen starter en ny uke med nye muligheter. I dag skal vi på bursdagsselskap til svigermor noe vi alle gleder oss til. Alltid artig på slike treff hvor man får møte kjente og kjære i familien samt ikke minst spise masse kaker.

Forandring fryder er det noe som heter og i dag har jeg forandret bitte litt her på min populære blogg. Det har blitt en ny header og denne gangen er det George Eristavi som er mesteren bak. Han er en kjempeflink tegner som blant annet har vunnet et par tegnekonkurranser på Gamereactor. Jeg har kjent George i en del år nå og ble veldig godt kjent med han under våre runder med Battlefield 2. Vi holdt kontakten gjennom Skyep mens vi spilte og vi hadde mang en artig runde på slagmarken. Nå håper jeg at han etter hvert blir med og spiller Battlefield 3 noe han har sagt når han får seg en ny PC. Da blir det mimring fra gode gamle dager. Tusen hjertelig takk for den flotte headeren George.

I kveld regner jeg med det blir et par runder med Battlefield 3 sammen med klanen min Trønderbataljonen. Supermoro og spille sammen med en så god klan som ligger blant de beste i Europa. Selvsagt er jeg ikke på langt nær like god som mange av spilerene i Trønderbataljonen er, men med kun et par timer spilling pr. kveld, så kan jeg ikke forvente noe annet heller. Det viktigste er å delta synes jeg og det å kunne nyte spillet i sin helhet sammen med gode venner. Ingenting slår det.

Så hva synes dere om den nye headeren og hva skal dere gjøre for noe i dag?



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Forandring fryder!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top