Har du tenkt over dette?

Har du tenkt over hvor mange varer som faktisk forsvinner fra butikkhyllene vært år? Selv har jeg i grunnen ikke det om det ikke er en vare som jeg bruker til daglig da. I disse tider rydder butikkene og produsentene opp i varene sine for så kvitte seg med en rekke produkter hvor så nye kommer.

I en nyhet på TV2.no kunne jeg her om dagen lese om en rekke varer som ville forsvinne i tiden fremover og her var det flere varer som jeg kanskje ikke bruker daglig, men som jeg inn i mellom kjøper inn. Dette er varer som DOC Stærk, Fanta Eple og rosa glasur med strøssel 150 gram. Heldigvis er dette varer jeg ikke er blitt totalt avhengig av, men litt rart å tenke på at disse varer forsvinner fra butikkhyllene.

Jeg husker godt en sjokolade som jeg en gang i tiden var avhengig av og den het SoHo med blant annet yougurt. Da den forsvant ble det sluppet noen “sorgens tårer”.

Er det varer som du savner og som har blitt borte gjennom årenes løp eller tenker du ikke noe på at varer forsvinner og nye varer kommer?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Har du tenkt over dette?

  1. Ja leste det samme idag jeg også:) Husaker jeg likte en sjokolade som het cricket som var grådig god. Og salte pastiller med stupepiken husker ikke navnet. Men gøy når ting kommer tilbake slik som soho sjokoladen:)

  2. Soho er tilbake i Nidar Favoritter posene, men det er ikke permanent..
    Der er det også gamle sjokolader som mandelstang, bananbamsemums mm.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top