Jeg blant de 50 beste i verden!

Det er en god stund siden jeg spilte Battlefield 2142 og ble etter hvert en kløpper med sniperriflene Park 52 og Moretti. Begge disse våpnene var utrolige og jeg traff headshots nesten hver gang. Selv om jeg ikke har spilt BF2142 siden før jul 2009, så ligger jeg utrolig nok blant de 50 beste med Park 52 sniperriflen av 107 140 spillere. Dette er søren meg utrolig og etter å ha hørt rykter om at Battlefield 2143 er på tur, så har jeg gått og trippet.

Håper inderlig at BF2143 blir like bra som BF2142. Da kommer jeg til å spesialisere meg på å spille sniper slik at jeg kan matche plasseringen i BF2142. Om jeg klarer det blir en annen sak, men spennende skal de bli og jeg gleder meg stort. Om du ser på bildet her, så står tallet 2143 og det kan være at den uvikleren DICE på en måte prøver å hinte på at Battlefield 2143 er neste spill ut for denne populære svenske utvikleren.

Ligger du blant de beste i verden i noe spill eller kjenner du noen som gjør det?

Her er et bilde som viser at TBNickyZero ligger på en 43. plass i verden med Park 52 sniperrifle!

Her er en introen fra spillet

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Jeg blant de 50 beste i verden!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top