Hva har skjedd?

Faktisk er det mye som har skjedd denne uken som i grunnen bare har forvunnet i det tomme intet. Uken har gått utrolig fort og kan ikke tro at det er blitt helg igjen. Hvor blir så tiden av? Tiden er ikke slik den en gang var og hvor den sneglet seg av gårde. Nå går tiden fortere enn noen sinne og jeg føler at jeg står på stedet hvil. 

Med det vil jeg også bare beklage alle mine trofaste lesere at jeg har vært elendig til å skrive blogger. Mangel på tid er hovedgrunnen, selv om jeg har mange ideer på blogger, så har jeg rett og slett ikke hatt tid til å skrive. Jeg har også i løpet av uken blitt kontaktet av en skole i Oslo (Oppsal Skole) som gjerne ønsker at jeg kommer og holder et spillforedrag og en annen skole i Bergen har signalisert at de ønsker min ekspertise innenfor spill for barn, unge og foreldre. 

Det å kunne snakke og formidle om spillets verden til uvitende foreldre er veldig givende og spesielt når foreldrene får opp øynene for viktigheten med at de følger med barna sine når de spiller. Artig å se at mine spillforedrag er etterspurt. Det beviser at jeg i alle fall gjør noe bra. På kveldstid har jeg også fortsatt litt med spillboken min den siste tiden. Selv om det har tatt en del tid med boken, så håper jeg nå at den en gang i fremtiden vil finne veien til butikkhyllene. 

Jeg har vært i kontakt med flere kjendiser som gjerne vil være med i boken og det har blitt en del mailer som har gått frem og tilbake på kveldene og natten. Det har heller ikke blitt så mye spilling den siste uken, men håper på at uken som kommer blir litt mer rom for spilling. 

Det er flere spill som jeg håper på å kunne få tid til å spille og det er spill som The Darkness II til PC, Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games til 3DS. Førstnevnte spill gleder jeg meg til, mens Emil gleder utrolig mye til sistnevnte som jeg også tipper er et godt barne og familiespill. 

I dag er det lørdag og i dag håper jeg å kunne starte på å rydde kontoret mitt skikkelig. Det trengs for å si det slik. Skal se om jeg får tatt et bilde av det når jeg er ferdig slik at dere får se hvordan et innholdsrikt kontor skal se ut. Med det vil jeg ønske alle sammen en riktig god helg. Kos dere godt og nyt det helgen har å by på.

Hva skal dere til med i helgen? Opplever du en stresset tid? Er det noe du har planer for å gjøre de nærmeste dagene?

Her er en trailer fra Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games til 3DS som både jeg og Emil gleder oss til å spille!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Hva har skjedd?

  1. Hei! Vi skal i selskap i dag for å feire 60 årsdag. Før den tid skal jeg lage kake og så må vi lage til et lite gavekort og skrive i kortet som jeg laget i går. I morge blir det både kafébesøk og middagsbesøk. Ei travel og kjekk helg 🙂 God helg til deg! 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top