Nydelig morsdagkake!

I dag skal alle mødre feires med det som hører med. For i dag er det morsdag. Her hjemme har det vært en liten morsdagfeiring. Det har blitt noen gaver, flotte burdagskort og mange klemmer. Dager som dette er utrolig koselig og nå gleder vi oss til vi skal til “mormor” og feire hennes dag. Da skal vi ha med kaken dama mi lagde og som vanlig brukte hun god tid på den. Morsdaggaven fra meg og barna ble en kjempegod parfyme som dama mi liker godt.  

Egentlig skulle jeg ha lagd kake til henne, men som en prestisje dette er, så var det henne som fikk gleden, noe jeg synes er greit med tanke på hvor flink dama mi er til å lage kaker. 

Med det vil jeg gratulerer alle mødre med dagen og håper dere alle får en fin og innholdsrik dag sammen med familie og venner!

Nedenfor ser dere kaken. Hvordan har deres feiring hittil vært og ble det kake på dere? Hvordan er tradisjonen deres når det kommer til morsdagsfeiring?

Morsdaggavene fra alle oss!



Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

5 thoughts on “Nydelig morsdagkake!

  1. Nydelig kake:-) Her har vi og feiret med kake. og jeg fikk gave. Vi markerer alltid både mors og farsdag,men er ikke snakk om stor ståhei og dyre gaver. Bra du har hatt en fin dag:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top