Treern er best!

…eller er det nå det? I år kommer en rekke treere ut på markedet og selv gleder jeg meg stort til en rekke av disse. Helt utrolig at man kan glede seg innmari mye, men om jeg bare tenker på noen av treerne så får jeg skjelvinger.

Du lurer kanskje bitte litt på hva jeg tenker på nå eller er du såpass oppegående at du har fått med deg hva jeg tenker på?

Jeg tenker selvsagt på spillene Max Payne 3, Far Cry 3, Assassin’s Creed III og sist men ikke minst Mass Effect 3. Alle disse spillene har fått utrolig mye hype rundt omkring i spillmedier og jeg har selv sett ufattelig mye trailer, reklamer og bilder. Så nå har jeg for lengst startet nedtelling til disse spillene skal komme ut på markedet.


Et stilig bilde jeg fant på nettet for spillet!


Mass Effect 3 – et spill jeg gleder meg sinnsykt til!


Max Payne 3 kommer til sommeren! Gleder meg stort! 


Assassin’s Creed III. Dessverre ikke kommer ut noen skjermiser fra det spillet ennå. Denne skjermisen stammer fra Assassin’s Creed II.

Hvordan har det seg slik at vi nå faktisk utrolig men sant gleder oss til treer spill? Er det på grunn av hypingen eller er det på grunn av at dette er spill fra meget populære spillserier fra før av?

Hvilken av disse treerne gleder du deg mest til og hvilke har du minst tro på?

Her er en trailer fra Far Cry 3!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Treern er best!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top