Ikke skrik…



Guns N’ Roses
er en av mine favorittgrupper innen musikksjangeren og har vært det i en mannsalder. Helt siden jeg var en “liten” gutt har jeg likt denne spreke gjengen med sin særpregede musikk. Spesielt låten Don’t Cry er en stor favoritt hos meg og blir flittig spilt her på kontoret mitt. En annen låt som jeg også liker svært godt er Paradise City. 

Hva synes du om Guns N’ Roses? Hvilken låt synes du er bra fra denne gjengen?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Ikke skrik…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top