Ta jorden tilbake!


Massiv invasjon!


En liten jente leker med sitt romskip uten å ane hva som venter henne.


Up, up in the sky…


Nydelig grafikk som gir deg følelsen av harmoni, men det er faktisk stille før stormen.


Hva er dette, hvor ble det av solen?


Store romskip på tur i horisonten.


En sniper venter på det rette øyeblikket.


Metropoler er lagt i ruiner etter den storstilte invasjonen.


Redningen er her og vil kjempe til siste slutt


Massive fiender skal bekjempes om jorden skal overleve invasjonen.

Jorden står for fall og menneskeheten er under angrep. Rasen Reapers gjør alt for å få overtaket og det er kun en mann som kan forhindre dette, nemlig Kommandør Shepard. I en herlig trailer fra det kommende spillet Mass Effect 3 kan du se hva menneskeheten står ovenfor og hvilken kamp som må utføres for å få tilbake den skjøre jorden vår. 



Mass Effect 3
er et spill jeg gleder meg utrolig mye til og skal jeg være helt ærlig, kan dette bli årets spill for meg.

De to tidligere spillene i serien ble fort manges favoritter. Det første spillet spilte jeg ikke så mye, men nummer to har jeg brukt mange titalls timer på. 8. mars er dagen da jeg jubler for og som for meg kommer til å bli en aldri så liten julaften. Den dagen slippes nemlig Mass Effect 3 og som jeg tror kommer til å holde meg spikret til skjermen i lang, lang tid. 

Har du spilt noen av Mass Effect-spillene og hvilket synes du var best? Hvilke forhåpninger har du til Mass Effect 3 og skal du kjøpe spillet?

Her er en trailer som jeg sett gang på gang og som jeg regelrett digger. Råbra oppbygning til hva vi har i vente!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Ta jorden tilbake!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top