Bli med til den amerikanske revolusjonen

31. oktober er det klart for at du og jeg kan bli med på en aldri så liten tur i historien. Denne datoen betyr utrolig mye for en hel spillverden. Faktisk er det et av de dyreste prosjektene til Ubisoft på lange tider og hvor de har brukt over tre år på å utvikle. Til og med har utvikleren fått lagd en helt ny grafikkmotor til dette spillet noe som jeg tror kommer til å ta denne spillserien til nye høyder. Spillet jeg selvsagt snakker om (som du sikkert for lengst har tippet) er Assassin’s Creed III.

Selv har jeg lengtet etter et spill fra denne tidsepoken og endelig har mine bønner blitt hørt. Hva sier du til å bli med til den amerikanske revolusjonen? Det kan vi faktisk få lov til den 31. oktober og da får vi ta rollen som leiemorderen Connor som er halvt britisk og halvt indianer. En herlig kombinasjon som kan bety så mangt. Vi vil garantert få oppleve hvordan Connors rolle er og jeg regner med at mange av oppdragene kommer til å være påvirket av den personligheten han fremstilles for å være i selve spillet. 

Det har kommet ut noen skjermiser fra spillet samt et filmklipp som viser oss hva vi har i vente. Jeg har for lengst funnet frem bøtta og siklet renner i strie strømmer for hver gang jeg ser filmklippet.  

Hva synes du, er dette et spill du gleder deg stort til eller liker du ikke Assassin’s Creed-serien? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Bli med til den amerikanske revolusjonen

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top