Vil at alt skal snus opp ned!

Skal jeg være helt ærlig vil jeg nå at alt skal snus opp ned. For slik det er nå kan dette bli en meget mild og varm vår i alle fall for noen av oss her i Norge. Hadde til og med “bølgedalene i været” forflyttet seg litt, kunne større del av Norge tatt del av det flotte været som nå søringene opplever med svært så høye temperaturer for årstiden.

Mange har den siste tiden spurt meg hvordan våren blir og selv sier jeg at den vil komme for fult etter påske og kanskje får vi også en smak av våren i selve påsken. Det ser i alle fall slik ut og spesielt med at vi nå har så dårlig vær. For bølgedalene forflytter seg og da er det større sjanse for at vi får bra påske om det er dårlig før påsken.

De som bor over dammen opplever en vår varmere enn noensinne og i byer som New York, Washington og Chicago har temperaturen ligget på over 20 grader og det er varmt. Man må helt tilbake til 1890-tallet for å finne slike temperaturer. Det sier litt over hvor varmt det er for tiden enkelte steder på kloden på lik linje med de høye temperaturene Sør og Østlandet nå opplever.

nå er det bare å håpe at ting snus på hodet slik at vi i nord får litt varmere vær og mye sol.

Hvordan er været hos deg nå og hvordan har vinteren vært?    

Dette stod skrevet på Storm.no i dag 13. mars og som dere kan se, så er temperaturene svært så høye rundt omkring i verden og legg spesielt merke til Chicago som ligger ganske langt nord i USA!

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Vil at alt skal snus opp ned!

  1. Været her er nydelig nå! Love it! Jeg(som IKKE liker kulde)syns det har vært en ok vinter. Ikke for kaldt og ikke for mye snø:-) men jeg gleder meg til vår og sommer! Håper du har det fint:-)

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top