Det som ikke dreper…

…gjør deg sterkere er oversettelsen av Kelly Clarkson sin nye hitlåt. Originaltittel er What Doesn’t Kill You (Stronger) og ligger på mange hitlister rundt omkring i verden og spesielt på den amerikanske hitlisten har låta klatret en del i det siste. Låta er fin og for meg er det en aldri så liten “happy tune”. 



Som
du da sikkert skjønner så liker jeg alt mellom himmel og jord på musikkfronten. Litt fart var det også over denne låta til Kelly og som passer godt inn på diskoteket. Hadde låta kommet ut på den tiden jeg dro i rundt som DJ, hadde jeg nok spilt den tenker jeg.

Hva synes du, likte du denne låten eller er det annen sjanger som du heller hører på? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top