Populær kake som alle fikk smake!

Lørdag 17. mars feiret vi min største sønns 11 års bursdag og hva var vel ikke mer naturlig enn att dama mi disket opp meg en unik kake. En av de store lidenskapene til sønnen min er uten tvil fiske og hver sommer blir det mas om å dra på fisketur om det er for å fiske i elv, sjø eller med bruk av båt. En flott hobby synes vi og det har blitt dratt opp både små og store fisker opp igjennom årene. 

Med den store lidenskapen fant dama mi ut at hun måtte lage en “fiske-kake” og det gjorde hun. Kroken som sitter i munnen på fisken er ekte og årene er lagd av tre. Resten av kaken er fullt spiselig og etter at selskapet var over, var det ikke mye igjen av kaken. I tillegg hadde dama mi lagd både Oreokake og romkake. 

Det ble en kjempekoselig bursdagsfeiring og hvor sønnen min også hadde besøk av kjæresten sin. 

Her ser så kaken ut og den smakte rett og slett himmelsk, som vanlig. Hva synes dere?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Populær kake som alle fikk smake!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top