Det kommer til å gå mye smertestillende…

Et av vårens aller største spill er uten tvil Max Payne 3 som kommer for salg den 1. juni til PC. Jeg gleder meg stort og etter å ha sett traileren som du finner lengre ned i bloggen, så skjønner du sikkert hvorfor. Spesielt bullet time gleder jeg meg utrolig mye til. Denne “spesialeffekten” var det som gjorde første spillet og den finske utvikleren Remedy kjent. Derfor knyttes det stor spenning til spill nummer 3 i og med at det er en annen kjent spillutvikler som står bak, nemlig Rockstar. Sistnevnte er veldig kjent og spesielt for sine Grand Theft Auto-spill som har fått en form for “gudestatus” i spillverden.



Jeg
gleder meg i alle fall og det kommer til å knaskes mange smertestillende tabeletter fra den 1. juni hvor fiender på nytt vil gi Max Payne massiv hodepine. 

Hva synes du om denne traileren? Ser den bra ut og er dette et spill du gleder deg til?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Det kommer til å gå mye smertestillende…

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top