Da hun var min, var alt så enkelt!

Å høre på musikk er min lidenskap og jeg hører på mye musikk. Om jeg jobber, skriver spillbok, rydder og vasker hus, er ute i hagen eller uansett hva jeg driver med, så hører jeg på musikk. For uten musikk blir det kjedelig. Faktisk skriver jeg best når jeg hører musikk og det beste av alt, jeg får samlet tankene og fokusert på det jeg skal gjøre. For noen år tilbake var jeg DJ og da dro jeg rundt omkring og spilte musikk på fester, diskotek samt andre forsamlinger. Det var kjempemoro og sørget nok for at jeg den dag i dag liker stort sett all slags musikk. 



I
den siste tiden har jeg hørt på en gruppe som heter Lawson og som har låten “When she was mine”. Den er herlig å høre på og har et godt refreng som fanger meg og min oppmerksomhet. Teksten er også veldig fin og låten setter meg i god stemning. 

Har du hørt om Lawson og er det andre låter som du synes er bra fra denne gruppen? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top