Vil ha, vil ha, vil ha!



Etter
å ha gjennomført Mass Effect 3 så sitter jeg med et stort glis om munnen og kan i grunnen ikke tro det jeg har vært med på. Spillet er ufattelig bra. Historien fanger deg inn i et nett som bare suger til deg med imponerende handling/historie, herlig grafikk og musikk som får nakkehårene til å reise seg i ren beundring. Mass Effect 3 er et av de beste RPG spillene jeg har spilt, nesten bedre enn Skyrim. Da jeg fikk høre om at en film med Mass Effect skulle komme, spratt jeg opp av kontorstolen og kunne ikke tro det jeg leste. Tenk, en film i Mass Effect universet. Det kan ikke bli stort bedre enn det. 



Filmklippet
som du kan se her er lagd av en fan av spillserien og enn om dette kunne være det originale filmklippet, da hadde jeg blitt glad da.

Ville du ha sett en film med handling fra Mass Effect? Har du spilt spillet og hva synes du om det og trilogien?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top