Den beste byen i verden er lagt i ruiner!

Nå lurer du sikkert fælt på hva denne teksten skal omhandle, men i følge overskriften så er faktisk den beste byen i verden, the great apple, lagt i ruiner. Byen er New York og nå skal du ta tilbake byen og sørge for mer ordnede former. Spillet jeg sikter meg inn på er selvsagt Crysis 3. Et spill som jeg virkelig gleder meg stort til og som får siklet mitt til å renne i strie strømmer. Bare de første sekundene av filmklippet som du kan se nedenfor, får meg nærmest tårevåt i øynene. Skikkelig eyecandy for å si det mildt. Dessverre frykter jeg at spillet ikke vil dukke opp i år, men derimot i begynnelsen av neste. Det vil si innen utgangen av april. Det beste for utvikleren Crytek Studios og utgiveren Electronic Arts var å slippe spillet i forbindelse med julesalget, men tror nok vi må vente litt lengre før vi får spille Crysis 3. 

da er det bare å presentere den aller første skikkelige traileren til spillet som kommer til PS3, Xbox 360 og PC. 

Gleder du deg til spillet og til hvilket format skal du evt. kjøpe spillet til? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top