Femteplass på den engelske hitlisten!

Hvem tror du ligger på femteplass på den engelske hitilisten? Jeg følger en god del på hva som skjer i musikkbransjen og hvilke låter som gjør det bra på de forskjellige hitlistene. Faktisk bruker jeg litt av kveldene for å rase rundt på hitlister rundt omkring i verden for å få med meg den beste musikken. På den engelske hitlisten akkurat nå ligger en låt som jeg synes er stilig og det med herlige rytmer som garantert fylles mangt et dansegulv på diskoteker rundt omkring i verden. Låten er Jessie J. med David Guetta “Laserlight”. At den ligger så høyt oppe på hitlistene skjønner jeg godt. Så om du ennå ikke har hørt den, så her er den.

Hva synes du? Liker du musikken til Jessie J og David Guetta? Hva er deres beste låter? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Femteplass på den engelske hitlisten!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top