Dette ser skummelt bra ut!

…og ja, jeg gleder meg faktisk utrolig mye til det kommende Assassin’s Creed III. Det ser helt sinnsykt ut hvor utvikleren Ubisoft har mekket sammen en ny grafikkmotor for spillet. Det sørger for at grafikken blir utrolig detaljert og rå å se på. Etter å ha sett det siste klippet som du kan se lengre ned i bloggen, så skjønner du sikkert hvorfor jeg gleder meg så innmari til spillet som slippes før jul. Jeg har alltid hatt sansen for Assassin’s Creed serien og brukt mange titalls timer med å leke leiemorder. 

Det beste med Assassin’s Creed III er at spillet faktisk tar deg med til den amerikanske revolusjonen. Dette er en krig som ikke har vært særlig belyst i spillverdenen før. Derfor blir det nå spennende å se hva Ubisoft klarer å få til og hvordan de får med seg stemningen fra den kjente borgerkrigen i USA. 

Er du fan av Assassin’s Creed serien og hvilket av spillene likte du best. Skal du kjøpe spill nummer tre? Hva synes du om filmklippet?

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top