Ondskapen sprer seg!



Ondskapen
er om ikke mange timene tilbake og da tenker jeg selvsagt på Diablo III som kommer til min dyrebare PC 15. mai. Du har ingen anelse hvor mye jeg gleder meg og hvor stort dette kommer til å bli. For å si det slik, så er jeg bra sikker på at Battlefield 3 kommer til å få en aldri så liten pause mens jeg med et hardt grep om musa (ikke tenk koffert nå), klamrer meg fast til livet og kjemper med nebb og klør for å mose det ene monsteret etter det andre. Tenk, kun to dager igjen og jeg skal ærlig innrømme at jeg kjenner hjertet hoppe ganske så intenst nå etter hvert som den store dagen nærmer seg. 

Jeg og Eivind Nyberg Sagli var så heldige å delta i betatesten av spillet og begge to ble hekta fra første sekund. Så nå som det ferdige spillet snart selges rundt omkring de mange spillbutikker så kan jeg ikke annet enn å friste deg (meg selv) med et heftig filmklipp som beskriver spillet på en god måte. Jeg fant klippet på youtube i går kveld og tenkte at dette måtte jeg presentere for dere lesere. 

Var det ting her du ikke visste om Diablo IIi? Gleder du deg til spillet dukker opp? Har du spilt noe av de andre Diablo III-spillene?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top