Party party party!



Jeg
elsker bilspill. Om det er arcade eller simulator så er jeg en meget stor fan av bilspill. En av bilspillseriene som for meg har betydd mye i spillsammenheng er uten tvil Dirt serien fra utvikleren Codemasters og 24. mai kommer et nytt spill som jeg har fulgt med fra avsløringen og frem til i dag. Dirt Showdown heter det kommende bilspillet og dette byr på party party party for alle penga. Her blir det massive kollisjoner, bildeler som flakser til alle kanter og heftig kjøring for å nå opp til toppen. Show skal det være og show skal det bli. Det lover i alle fall Codemasters. Jeg blir med og skal gjøre mitt beste for at showet blir komplett for mitt sitt vedkommende, det med å vinne løp etter løp. 



Splitscreen
er en av modusene man kan kjøre i spillet og dette gleder jeg meg stort til spesielt med tanke på å kunne kjøre mot mine sønner som også elsker bilspill. Det kommer til å bli bikkjeslagsmål fra start til slutt og jeg håper inderlig at det er jeg som trekker det lengste strået og vinner, men seieren skal jeg ikke ta for gitt, den kan like gjerne gå til sønnene mine. 

Hva synes du om dette bilspillet. Har du spilt Dirt spillene og hvilket av spillene i serien likte du best? Hvilken sjanger bilspill er du mest fan av, arcade eller simulator?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top