Behov for fart!

Å ha behov for fart er det nok mange som har både på godt og vondt. Når det kommer til spillverden, så kan man si noe annet. En bilspillserie som jeg er veldig glad i heter nettopp “behov for fart” eller på engelsk Need for Speed og nylig ble et nytt Need for Speed avslørt og denne gangen blir det Most Wanted 2 som kommer. 

Utvikleren er ingen ringere enn Criterion som er mest kjent for sine Burnout-spill. Selvsagt hadde jeg håpet på et nytt Burnout-spill, men skal nå også ta til takke med et nytt Need for Speed. Mange synes serien begynner å melke spillerne, mens jeg ser det på som en ny mulighet til å kose meg med et nytt bilspill i en serie jeg liker godt. For er det noe jeg liker å spille så er det nettopp bilspill. Det første Most Wanted var ikke helt etter min smak og syntes det ble litt for repeterende. Så det jeg nå håper er at Criterion ikke går i samme felle som EA gjorde med Most Wanted og at spillet blir for repeterende. 

I dag åpnet E3-messen sine dører og jeg har for lengst fått med meg flere store nyheter som jeg for dere lesere vil komme tilbake til. Men først ut er altså Need for Speed Most Wanted 2 som jeg altså gleder meg stort til. Med Burnout-mesterne Criterion bak roret håper jeg nå at bilspillet blir en underholdende opplevelse og ser frem til mer kjøring med Need for Speed.

Er du fan av Need for Speed-serien og hvilke av spillene i serien likte du best? 

Dessverre har jeg ikke noe filmklipp fra spillet å presentere, så det får holde med denne enkel skjermisen.

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

6 thoughts on “Behov for fart!

  1. JEG HAR IKKE ORD FOR HVA JEG GLEDER MEG!!! Need for speed spillene har jeg lagt veeldig mange timer i! Jeg gleder meg uendelig mye.. ikke mindre etter å ha sett en demo på E3 konferensen til EA 🙂
    jeg skal definitivt kjøpe dette spillet 🙂
    PS: jeg fulgte med på E3 Konferensen til ea.. hvor jeg tror jeg fikk med meg at det skal lanseres den 23.Oktober i år.. men er ikke sikker, for ørene mine hører litt av hvert 😉

  2. BTW… Underground 2 er nok det beste bilspillet som er laget noen gang etter min mening 🙂

  3. glennshjorne: Det gjorde jeg også selv om et ble litt kjedelig på grunn av manglende modifisering av doningene 😉 Håper inderlig det er med i Most Wanted 😛

    Er det andre spill du i tiden fremover ser frem til? 😛

  4. hmmm si det, kan ikke komme på noe enda. men har hørt flere rykter om ett batman spill til så følger nøye med på det. ellers er det black ops 2 tenker jeg meg.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top