Ettertraktet!

…eller skal vi si Most Wanted. I disse dager arrangeres den store E3-messen og da er det jo en selvfølge at spillutviklere og distributører presenterer sine kommende spill. Dette har både Criterion og Electronic Arts gjort og det med deres Need for Speed Most Wanted. Etter å ha sett dette filmklippet, så kan jeg ikke annet enn å si at jeg gleder meg til spillet som ser veldig bra ut. Det jeg nå håper på er at spillet ikke blir like repeterende som det første spillet som kom for noen år siden og at man får en større variasjon i oppdragene enn å smadre ørten og førti politibiler eller motstandere… 

Håper også at spillets omgivelser får mer liv med flere animasjoner enn det som har vært tifelle i de tidligere NFS-spillene. Dette gjør at man ikke føler seg helt alene. Vil det komme hotspots i spillet hvor du virkelig kan ødelegge mye på din vei eller har Criterion gått bort fra dette, for jeg kunne ikke se noe av slike ødeleggelser i filmklippet? Det er flere spørsmålstegn som surrer i hodet på meg, men håper at dette spillet kan gi meg den underholdningen jeg er ute etter når det slippes 30. oktober. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no!

Her er i alle fall filmklippet fra Need for Speed Most Wanted…

Liker du bilspill og er det arcadebilspill eller simulator du liker best?
 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top