Tiden etter E3 messen! Er du skuffet?

Etter å ha snakket med mange gamere, så har jeg fått føling med at de aller fleste faktisk var litt skuffet av årets E3 messe. De mente det var altfor lite nytt og kun den samme gamle tralten. Mange hadde nok også ventet at vi skulle få høre mer om nestegenerasjons konsoller fra Microsoft eller Sony, men det skjedde ikke selv om begge selskaper sa på forhånd at vi IKKE ville høre noe om dette under årets E3. 

Selv sitter jeg med en god følelse. Jeg ønsket selvsagt å høre mer om nye konsoller men det visste jeg at vi ikke kom til å gjøre. En annen ting, Nintendo har jo noe spennende på gang og som kommer til å gjøre spillingen enda mer interessant og underholdende med deres kommende Wii U. De konsollene vi har i dag er fortsatt kraftige og gir oss veldig mye synes jeg. Det er bare at spillutviklerne må bruke resursene på en bedre måte og tenke mer nytt i forhold til det som finnes i teknologier som Kinect og Move. Nintendo er som du vet på tur med Wii U og som skal slippes mot jul. Denne maskinen fikk en bra presentasjon på E3 med både spill og hvordan den blir å spille på. I mine øyne ser Wii U til å bli en unik maskin som jeg og familien kommer til å digge. Den har mange fete løsninger som jeg gleder meg stort til å prøve og jeg er bra sikker på at spillutbudet også kommer til å bli meget bra til denne nye konsollen. 

Av spill så synes jeg også at det er veldig mye bra å se frem til. Jeg fikk sett mange herlige klipp fra spill som jeg venter med stor spenning mot og som jeg tror kommer til å underholde meg med mange, mange timer. Spill som SimCity, Watch Dog (E3 messens største overraskelse), Dishonored, Medal of Honor: Warfighter, Call of Duty: Black Ops 2, Far Cry 3, Assassin’s Creed 2, Need for Speed: Most Wanted, New Super Mario U samt en rekke andre store og små spill ble presentert og som jeg selvsagt fikk min ventetid til å gå litt ned. Filmklipp, skjermiser og info ble det masse av og jeg koste meg godt med å høre på de mange spillene som dukker opp. 

Jeg synes årets E3 ikke var så aller verst og mye god info ble servert oss. Jeg vet vi har mye godt i vente og jeg gleder meg stort til Wii U som jeg håper og tror vil gi oss enda bedre underholdingen fremfor skjermen. 

Hva synes du? Hva E3 messen bra eller var det ting du savnet og som ikke ble presentert i år? Hva var det beste med årets E3 og hva likte du minst? Hvilket spill venter du mest på i år? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Tiden etter E3 messen! Er du skuffet?

  1. iTonjemusic: Mario er populær her i huset også og om ikke mange timene kan du lese en blogg av en kake madammen min lagde til min sønn som er kjempestor fan av Mario 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top