Grafikkhoren i meg vokser med dette!

Alle de som kjenner meg vet at jeg er en mann med snusen for god grafikk og har vært det siden de første demoene rullet på skjermen i Commodore-tiden. Helt siden da har jeg vært en grafikkhore og liker alt hva god grafikk har å tilby. Vi som spiller mye vil jo ha grafikken så realistisk som overhode mulig og dette er noe spillutviklerne strever etter å få til. Så da jeg fikk se den nye kommende grafikkmotoren til Epic, fråtset det i munnvikene, øynene var nær ved å poppe ut av skallen og lystene mine etter kommende spill med denne grafikken nærmest fikk meg til å gå av skaftet. Jeg tilnærmet ba til høyere makter etter å ha sett filmklippet som presenterte Unreal Engine 4. For en detaljerikdom, for en grafikk. Nei, dette blir bare bedre og bedre, spesielt når neste generasjonen konsoller dukker opp hvor denne grafikkmotoren er myntet på. 

Hva synes du, ar denne grafikkmotoren overbevisende? Tenker du mye på grafikken i spill eller er det andre aspekter som får deg spikret til spillet? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top