Se der ja, klipp fra Pippi Langstrømpe til DS!

Et av spillene som har blitt spilt en del det siste døgnet er Pippi Langstrømpe til DS. Et herlig spill som jeg liker svært godt. Barna er også helt i skuddet og det har blitt en del mas om å spille mer for å si det slik. For de aller minste kan spillet være bitte litt vanskelig, men med god hjelp fra foreldrene tar det ikke lange tiden før barna lærer hva som skal gjøres. Pippi Langstrømpe er utviklet av mine gode venner hos Ravn Studio og de har fått god hjelp av etterkommerne til den kjente svenske forfatteren Astrid Lindgren. Spillet er fargerikt, har fin lyd, er på norsk og jeg liker måten spillet fenger fra første sekund. 

Om du har barn, DS og skal snart på langtur med bil, kjøp Pippi og dere får en langt mer rolig tur med barna i baksetet. For barna kommer til å bli godt underholdt av Pippi Langstrømpe. 

Pippi Langstrømpe til DS slippes i dag 19. juni. 

Verdens sterkeste jente i et eventyrspill fullt av overraskelser og spennende utfordringer! Sammen med Tommy og Annika setter hun ut for å finne alt hennes far har bedt henne pakke til den neste sjøreisen. Tingene hun trenger, finner Pippi på de rareste steder. Og, det er stadig tyver som må settes på plass, barn som trenger hjelp, Pippi-styrke som må testes og Pippi-leker som må lekes…

Høres dette bra ut? Jeg vil herved anbefale dere alle med barn og DS-er om å kjøpe spillet, det er verdt det og som jeg alltid sier – “Spill er sunt”

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top