Dubai – here I come!

 

Gleder meg stort til å dra til Dubai selv om jeg vet at jeg kommer til å bli satt på meget harde prøver, må kjempe for livet mitt og sørge for at fienden ikke klarer å flerre meg opp så blodet spruter til alle kanter. En postapokalyptisk by nærmest lagt i ruiner venter meg. Jeg skal lede et rekognoseringsteam fra Delta Force og som skal infiltrere Dubai etter en voldsom sandstorm som har ødelagt byen. 

Jeg må kjempe meg gjennom de lovløse omgivelsene for å finne mannen som er ansvarlig for galskapen, nemlig Colonel John Konrad. Her kan jeg bruke flere kampteknikker, autentiske militære våpen og omgivelsene for å overleve. Det blir ikke enkelt og vil nok sørge for at jeg hele tiden sitter dypt konsentrert for ikke å havne hos fiendens bødler. Spillet jeg skriver om her er Spec Ops: Thin Line og som kommer til konsoll og PC 29. juni.

Skal ærlig innrømme at jeg gleder meg og spesielt når jeg vet hvor flinke utvikleren Yager Development er. Det skal bli en annerledes opplevelse enn det Battlefield 3 klarer å gi meg og jeg er veldig spent på hvordan historien klarer å fenge mitt sinn, for tross alt så finnes det en del skytespill i samme sjanger som dette samt at jeg er en stor fan av Battlefield 3, så skal det til litt å få meg hekta.

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Hva synes du om dette spillet og er det noe du gleder deg til?  

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top