Hva er ditt sommerparadis?



Hvem
drømmer seg ikke bort når man ser bildet her? Det gjør i alle fall jeg og ser frem til det sommeren har å by på. I disse tider stenger skolene og man kan endelig ta seg en velfortjent sommerferie. Noen blir nok å dra på turer, andre jobbe, noen vil nok spille spill til langt på morgenkvisten mens andre vil treffe venner og finne på spennende ting. Nok om det, her er i alle fall en låt som har gjort noen byks oppover på en rekke hitlister verden rundt og gruppa er Simple Plan sammen med Sean Paul. Låten “Summer Paradise” er fin og en skikkelig happy tune i mine ører som i aller høyeste grad får frem sommergløden. Endelig er det sommer og man kan nyte det sommeren har å by på. 

Hva synes du om låten og hva er dine planer for sommeren?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Hva er ditt sommerparadis?

  1. iTonjemusic: Liker låta og har hørt en del på den. Hadde vært moro og tatt seg en tur til Tusenfryd sammen med gjengen min 😀 Selv elsker jeg karuseller og spesielt om de er råe og brutale 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top