Hester for alle penga!

At det finnes mange som er glad i hester er det ikke noen tvil i og her på Snåsa finnes det flere som har hester. Selv synes jeg hester er spennende dyr som jeg liker godt. En låt som faktisk handler om hester ligger faktisk høyt oppe på flere hitlister rundt omkring i verden. Låten jeg tenker på er Scissor Sisters – “Only the horses”. Den er også fin synes jeg og som får meg i godt humør. Låten har et refreng som lett setter på hjernen og hvor man ender opp med å tralle litt på den titt og ofte. “Only the horses” finnes på albumet “Magic Hour” til Scissor Sisters.

Er du glad i hester og liker du låten?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

2 thoughts on “Hester for alle penga!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top