Et herlig produkt som anbefales!

Det er en god stund siden jeg virkelig fikk opp øynene for Gaems, en koffert hvor man sette inn enten sin Playstation 3 eller Xbox 360. Etter jeg fikk tak i en slik koffert, er jeg nå i syvende himmel og spesielt med tanke på hvor artig det skal bli å dra i rundt på mine mange spillforedrag tiden fremover. Gaems 155 som produktet heter er en aldri så liten revolusjon og som for meg gir de som kommer på mine foredrag muligheten til å se og prøve spillene jeg presenterer. For sammen med konsollen din som du frakter sikkert, finnes også en meget god skjerm. Faktisk er skjermen den største overraskelsen. Fargene og gjengivelsen er helt utrolig flott og man skal lete lenge etter å finne en skjerm med så varme og klare farger som denne. 

I tillegg er den enkel å drasse rundt med i tillegg til at den beskytter konsollen mot støt. Så nå når spillforedragene tar til for fullt til høsten, så kan jeg faktisk ha med meg en konsoll om det er PS3 eller Xbox 360. Håper også at Wii U kan passe inn i denne kofferten når den tid kommer. 

Mine spillforedrag har blitt veldig godt mottatt og jeg har fått veldig mye skryt både for engasjementet og måten jeg presenterer foredraget på. De som kommer på foredraget er veldig godt fornøyde med måten de får lært om spilluniverset. For selv om “Spill er sunt”, så skal man passe på å ikke overdrive samt sørge for at aldersgrensene på spillene blir fulgt. 

nå har jeg altså en konsollkoffert som jeg nå vil anbefale dere andre om å få tak i. Ferien kan i alle fall bli en artig opplevelse for både ung som gammel og spesielt om regnet høljer ned slik det har gjort en del av i sommer. Å ha med seg kofferten på dataparty er også noe som fungerer godt, bare pass på at du har tilgang til to strømuttak, så er ikke det noe problem. Til dere som spiller en del og som gjerne vil dele deres spillopplevelser med andre, nå er det ikke noe problem, få tak i Gaems 155 og du kan ta med deg konsollen din til en venn eller på ferieturen.

Komplett selger blant annet dette produktet til 1690,- og det er slettes ikke noen upris med tanke på de mulighetene som åpner seg med et slikt produkt. 
 

Hva synes du, ser produktet til å være noe du kunne ha tenkt deg eller kjenner du noen som ville ha “dødd” for dette?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3423

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top