Call of Duty: Black Ops 2 – årets overraskelse eller en stor skuffelse?



For
meg virker Call of Duty: Black Ops 2 til å bli en serdeles spennende tittel. Etter å ha lest, sett og hørt alt om dette kommende spillet fra utvikleren Treyarch, så er jeg ikke i tvil om at dette kan bli et av årest store overraskelser. Faktisk synes jeg Black Ops 2 ligner litt på Battlefield 2142 med sine store roboter. Det er en ting som jeg ikke er særlig fornøyd med og det er at grafikkmotoren som ble brukt i Call of Duty: Modern Warfare 3 er brukt i Black Ops 2 så det blir ikke noe nytt der,  selv om det sikkert er gjort noen modifikasjoner. 

Oppbygningen av Call of Duty: Balck Ops 2 ser spennende ut og Treyarch har også lovt at spillet skal få dedikerte servere som gjør at man spille på egne servere. Håper inderlig at det ikke blir som i BF3 hvor man må leie servere og bruke penger på det noe jeg dessverre frykter. 

13. november kommer Call of Duty: Black Ops 2 og jeg ser frem til dette spillet som slippes til konsoll pluss PC. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no
 

Gleder du deg til spillet eller synes du det ser for fremtidsrettet ut med roboter som gør at dette kan bli en skuffelse for deg?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

4 thoughts on “Call of Duty: Black Ops 2 – årets overraskelse eller en stor skuffelse?

  1. Tror det i hvertfall kommer til å bli bedre enn folk forventer tror jeg! Det blir veldig mye nytt i Black Ops 2, som for eksempel at det skal være flere forskjellige endinger, etter hvordan man spilte. Om man mislykkes i et oppdrag, skal det gå ann å ente fortsette eller ta oppdraget på nytt! Noe som er helt annerledes enn de andre COD spillene mener jeg
    også er det noe snakk om 8 player på zombiemode
    Har ikke tenkt på å kjøpe dette spillet enda, men kan godt hende jeg gjør det, har lyst på Black Ops 2 plakat 🙁

  2. Mr.GameUpdate: Derfor er jeg også veldig spent på BO2 og hvordan det blir. I tillegg liker jeg de nye godbitene som er med i spillet. Blir spennende å se og et spill som kan bli det beste CoD-spillet siden de to første 😉

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top