SimCity under lupen!

Et av spillene som jeg venter med STOR spenning på er SimCity og som utvikles av ingen ringere enn Maxis som er kjent for spillserier som nettopp SimCity, men også den meget populære The Sims. Allerede fra første sekund etter annonseringen av spillet var jeg skyene. SimCity er det spillet i mitt spilliv som jeg har brukt mest tid på og tørr ikke å tenke på hvor mange timer god underholding jeg har fått med denne spillserien, men mange er det. Så nå gleder jeg meg stort til 14. februar neste år. Da slippes nemlig spillet til PC.

I denne bloggen kan du få se og høre et intervju som er gjort av Gamereactors Bengt Lemne. Damen som blir intervjuet er Lucy Bradshaw og som er Senior Vice President hos Maxis. Intervjuet ble gjort under årets E3-messe i begynnelsen av juni. Selv har jeg sett klippet noen ganger nå og koster gjerne på meg en gang til. 

Er SimCity et spill du venter på og liker du slike bybyggespill? Hvilken erfaring har du med slike spill? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top