Endelig, våre bønner har blitt hørt!



I
alle fall har Ubisoft funnet ut at de skal lage spill med støtte for splitscreen og det liker jeg svært godt. Spillet jeg denne gangen skriver noen ord om er det “i mine øyne” unike Far Cry 3. Helt siden det ble annonsert har jeg fulgt med på alt som har blitt presentert om det er filmklipp, skjermiser eller artikler. Alt har blitt lest og sett grundig. Nylig ble et nytt filmklipp lagt opp av Ubisoft på Youtube og selvsagt måtte jeg se det.

Klippet omhandler co-op delen i spillet og måten den fungerer på. Tenk, det å kunne spille sammen med en kompis, i samme rom og i splitscreen. Denne opplevelsen blir altfor lite opplevd når det kommer til spilling og spesielt i slike fps-spill. Derfor løfter jeg nå mitt glass (med partybrus) og jubler over at Ubisoft kommer med et spill som også kan spilles i splitscreen. Herlig rett og slett.

Far Cry 3 kommer til konsoll og PC allerede den 6. september og det er søren meg snart under en måned til. Jeg har for lengst startet nedtellingen og gleder meg som et lite barn til spillet dukker opp. Da blir det massiv Far Cry 3 spilling. 

Her er Ubisoft sine ord om spillet:

Spillerne av Far Cry 3 trår inn i livet til Jason Brody, en mann som er alene i verdens ende, strandet på en mystisk tropisk øy helt utenfor sivilisasjonen. I dette ville paradiset hvor lovløshet og vold er det eneste som er sikkert, vil spillerne diktere når, hvor og hvordan begivenhetene i spillet utfolder seg. Spillerne vil hogge, snike, detonere og skyte seg vei gjennom øya i en verden som har mistet all følelse av rett og galt. 


Har du spilt noen av Far Cry-spillene og hvilket likte du best. Er dette et spill du kommer til å spille når den tid kommer?


Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top