Spennende oppdrag!



Crytek
har kommet langt med sitt Crysis 3. Jeg har sett en del filmklipp fra spillet og nå har et nytt filmklipp blitt lagt opp på Youtube. Selvsagt måtte jeg få med meg dette her. Siklet har strømmet ned i bøtta nedenfor kontorstolen. For et klipp, for et oppdrag. Et av de få spillene jeg har gjennomført to ganger er Crysis 2 og da er det ikke å vente noe annet enn at jeg gleder meg enormt til Crysis 3 som kommer til konsoll og PC februar neste år. Crytek lover oss masse action, spennende oppdrag og god underholdning. Dette lover i alle fall godt synes jeg. 

Mange klagde en del på Crysis 2 i forhold til forgjengeren på grunn av for lite frihet. Selv er jeg litt enig i at friheten kunne ha vært større, men når man ser på mulighetene som drakten man spiller med i spillet, så finnes det mer frihet til å utføre oppdragene enn det mange oppdaget. Den andre gangen jeg gjennomførte spillet, valgte jeg helt andre metoder og bevegelser enn første gangen. Crysis 2 var for meg et godt spill og som igjen fører til at jeg gleder meg stort til Crysis 3 kommer. 

Her er beskrivelsen til Electronic Arts på Crysis 3:

Den prisbelønte utvikleren Crytek er tilbake med Crysis 3, det første store skytespillet i 2013! Kast deg ut i kampene som Prophet, en nanodraktsoldat som prøver å finne tilbake til sin egen menneskelighet og ta en grusom hevn. Tilpass deg med snikeferdighetene og beskyttelsesegenskapene til den unike nanodrakten mens du kjemper mot de sju underverkene i New Yorks Liberty Dome. Bruk den helt nye, høyteknologiske buen og våpen fra andre kloder for å jakte på både mennesker og romvesener. Avdekk sannheten bak dødsfallet til laget ditt mens du gjenerobrer makten for menneskene i en spennende historie full av overraskelser. Crysis 3 er det ypperste innen sandkasseskytespill, laget med den fantastiske grafikken som bare Crytek og den nyeste versjonen av CryENGINE kan levere. Evaluer, tilpass deg og angrip fra våren 2013.
 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

Hva synes du, er dette er spill du sikler etter og likte du de andre Crysis-spillene?

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top