Jo mer eksotisk, jo bedre er det…


Er ikke dette en “eksotisk” jungel, så vet ikke jeg…

Etter å ha sett, lest og hørt alt om det kommende Far Cry 3 så er jeg veeeldig sikker på at spillet kommer til å bli bra. Det jeg likte med det første Far Cry var det eksotiske miljøet og friheten. Selv elsker jeg jungellandskap i spill og har opplevd mange spill med herlig, detaljert grafikk. Flere utviklere har lagd meget gode spill hvor jungellandskapet har spilt en viktig rolle og dets oppbygning av handlingen i spillet. Derfor gleder jeg meg stort til Far Cry 3 som igjen sørger for at jeg får lov til å ta turen inn i en eksotisk jungel på vill utforskning. 

Bengt Lemne har jobbet i Gamereactor i en mannsalder og vært en frontfigur på mange måter. I et nytt intervju som han har gjort, får vi vite mye om hvordan Far Cry 3 kommer til å bli og om DU vil vite mer om spillet som kommer til konsoll og PC den 6. september, så anbefaler jeg deg å se dette GRTV-klippet nedenfor. 

Les mer om spillet på Gamereactor.no

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top