Profilen som forandres…

Alle har vel Facebook her i Norge inkludert meg. Ekstra moro er det å forandre og flikke litt på profilen min inn i mellom. Legge opp nye bilder skjer støtt og stadig her i gården. Nylig la jeg opp et nytt profilbilde på Facebook og bildet jeg valgte var dette som du kan se nedenfor. Spillet som jeg her reklamerer for er Battlefield 3 hvor både caps, smykke, briller og t-skjorte selvsagt har Battlefield 3-logoen. Battlefield 3 er jo et spill som har blitt flittig spilt av meg og jeg elsker spillet med alt det har å by på. 

Selvsagt, venter jeg på en utfordrer og hver gang et nytt skypespill dukker opp, er jeg spent om det klarer å hamle opp mot Battlefield 3 eller Battlefield-serien generelt som er utrolig bra når det kommer til innhold. En annen ting jeg liker godt med Battlefield 3 er lagspillet man kan oppleve. Hittil har jeg ikke funnet det gode lagspillet i noen andre spill før slik man finner i Battlefield 3 og lurer i det hele tatt på om det kommer en utfordrer. Hva tror du? 

Hva synes du om profilbildet jeg nå har på Facebook? Liker du det og er du fornøyd med profilbildet du har på Facebook? 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

One thought on “Profilen som forandres…

  1. Ikke helt fornøyd men sånn passe, skulle gjerne hatt slikt som jeg har på blogg face en min men husker ikke hvor jeg lagde det .. hysj ikke si det er alderen 🙂
    God kveld i stua

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top