Blodig alvor!



I
november slippes kanskje et av årets aller største spill, nemlig Assassin’s Creed III. Selv gleder jeg meg som et lite barn som venter på julenissen. Spillet ser helt rått ut og etter å ha sett nye klipp fra Ubisoft, så kan jeg ikke si annet enn at ventetiden føles laaaang ut. Assassin’s Creed III tar deg med som spiller til den Amerikanske borgerkrigen og her får du oppleve de store slagene på nært hold og må på best mulig måte komme deg unna horder av fiender med deres blodig våpen. 

For anledningen har Ubisoft lagd en helt ny grafikkmotor og det kan lett sees på alle de detaljene som finnes i spillet og måten alt sammen blir presentert på. Assassin’s Creed III kommer med andre ord til å bli et meget komplekst spill som jeg tror veldig mange vil sette stor pris på. Selv gleder jeg meg til å oppleve den Amerikanske borgerkrigen, for det kan jeg med hånden på hjertet si at jeg aldri har opplevd før i spill. 

Nedenfor kan du altså se to klipp fra spillet som kommer for salg til konsoll 31. oktober mens de som skal kjøpe spillet til PC må vente til 23. november. Den som venter på nor godt, venter ikke forgjeves bruker jeg å si. 

Les mer om Assassin’s Creed III på Gamereactor.no

Gleder du deg til spillet og hva synes du ser mest rått ut? 

 

Arrangerer en rekke spillevents for både små og store. I tillegg har jeg et mål om at skolene skal bli flinkere til å bruke spill i undervisningen. Det finnes mange gode og lærerike spill som ikke utnyttes godt nok i disse instansene. I 2010 ble jeg også nominert til årets ildsjel på Gullstikka samt nominert til Ung Kulturpris i Nord-Trøndelag og jeg fikk Inspirasjonsprisen fra Snåsa Kommune og Sparebank 1. Har seks herlige barn, en kjempeherlig kjæreste og som jeg spiller spill sammen med. Kvalitetstid. Hva med deg?
Posts created 3424

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *

Related Posts

Begin typing your search term above and press enter to search. Press ESC to cancel.

Back To Top